rozmazlete své zákazníky
dopřejte jim moderní, flexibilní a 24/7 dostupnou zákaznickou péči
- poskytneme vám spolehlivé technické zázemí
- ochráníme vaše cenná data
- pracujeme s omnichannel komunikací
- doladíme služby zákazníkům do detailu
komunikační nástroje
Vaši zákazníci s námi mohou komunikovat kdykoli a odkudkoli podle vlastních preferencí.
Helpdesk - Email
Přehledně v jedné aplikaci zpracujeme všechny příchozí požadavky vašich zákazníků, vše roztřídíme do tiketovacího systému a propojímě se CRM databazí.
Web chat
Populární komunikační kanál, který by neměl chybět na žádném prodejním webu. Operátoři vyřizují příchozí webové chaty přímo v aplikaci.
SMS chat
SMS jsou jeden z komunikačních kanálů naší virtuální ústředny, který umožňuje komunikaci s vašimi zákazníky přes SMS zprávy a tyto zprávy sdružuje do vláken. Výhodou je jeho univerzálnost a podpora na všech mobilních telefonech, které umí poslat obyčejnou SMS zprávu.
Facebook Messenger
Unikátní komunikační kanál, který by neměl chybět v žádném moderním kontaktním centru.
WhatsApp Business
Díky mobilnímu rozhraní naší virtuální ústředny můžete komunikovat se svými zákazníky způsobem na který jsou zvyklí. Takto můžete být svým zákazníkům ještě blíže.
Viber Business
Bezplatná aplikace k posílání zpráv a volání, která umožňuje zákazníkům i firmám komunikovat zdarma přímo z mobilního zařízení.
automatizace
Se správnými čísly nejen šetříme lidské zdroje a váš rozpočet, ale také děláme zákazníky spokojenější.
CRM
Nedílnou součástí call centra je optimalizovaný systém pro shromažďování, třídění a zpracování údajů o zákaznících, zejména jejich kontaktů. Jedním z hlavních úkolů je automatické ukládání komunikační historie přes všechny dostupné kanály ke každému kontaktu a společnosti, a to včetně helpdeskových ticketů. Např. při příchozím požadavku má operátor okamžitou informaci o zákazníkovi a může ho daleko lépe a rychleji vyřešit.
Reporting
Chatbot
Automatizovaně odbavit zákazníka a tím razantně snížit zátěž kontaktního centra v počtu obsloužených webchatů, SMS nebo Messenger interakcí je možné prostřednictvím rozhodovacího chatbota.
Robotické hovory
Robotické hovory slouží pro automatické, robotické navolání kontaktů bez operátorů. Jedná se o speciální odchozí kampaň s telefonními čísly, kterou naše virtuální ústředna automaticky sama navolá přesně podle nastavených pravidel.
VideoChat a Cobrowsing
Technologie přenosu audia a videa prostřednictvím technologie WebRTC otevírají zcela nové možnosti komunikace se zákazníky. Umožněte svýn zákazníkům cobrowsing nebo videochat přímo z vaší webové stránky, ať už se jedná o eshop, nabídku produktů a služeb nebo jakoukoliv jinou prezentaci.
Web click to call
Konvertujte návštěvníky webu na zákazníky. Webový Click-To-Call umožňuje přidat na vaše webové stránky widget pro vyžádání zpětného hovoru. Návštěvník webu tak s jeho pomocí může jednoduše zadat svoje telefonní číslo a naplánovat čas zpětného zavolání. Naše virtuální ústředna pak hlídá nastavený čas a spojí hovor operátorům callcentra v čase, kdy si návštěvník webu přál být kontaktován.
Znalostní báze
další služby
Na detailech záleží.
Hlasové služby přes VoIP
Moderní, plně digitální, bezpečné řešení telefonování. Zákazník si může kdykoli zkontrolovat veškeré statistiky na webovém portálu služby. Vaše stávající telefonní čísla umíme snadno přenést, anebo vám přidělíme čísla nová. VoIP virtuální ústředny umožnují rychlou rozšiřitelnost.
Hlasový rozcestník - IVR
Naše virtuální ústředna podporuje vytvoření neomezeného množství IVR stromů, které se mohou i řetězit. Nastavení se dělá přes webové rozhraní včetně nahrání vlastních hlášek. Vše je možná navrhnout a realizovat za zákazníky.
Autodialer – čistění čísel
AutoDialer je systém pro automatické „pročistění“ telefonních čísel a jejich rozdělení na dovolatelná a nedovolatelná. Systém je vhodný pro firmy, které potřebují vědět, zda dané telefonní číslo je dovolatelné. Následně je možné ušetřit vysoké náklady ve vyšší efektivnosti dovolatelnosti, protože operátoři neztrácejí čas voláním na neexistující čísla. Ve firemních kontaktních databázích můžete udržovat průběžný pořádek validity a existence svých telefonních kontaktů.
Barevné linky
Umožněte svým zákazníkům bezplatné volání anebo sdílejte své náklady na volání s volajícími. Barevné linky jsou ve spojení se snadno zapamatovatelným číslem velmi silný marketingový nástroj a může být důležitou součástí image firmy, a to zejména pokud na ně lze volat zdarma nebo s příspěvkem volaného.
Text-to-speech
Pokud je potřeba obvolat stovky kontaktů s personalizovanou zprávou. Nebo je poptáván kvalitně znějící IVR s dynamickým textem. Pak pomůže, v rámci naší virtuální ústředny integrovaná, technologie převodu textu na řeč s prvotřídním hlasovým enginem.
Call steering
Navigace v hlasových stromech na zákaznických linkách pomocí klávesnice telefonu je snad jednou z nejstarších historických pozůstalostí v telefonních službách. Tento způsob je možno nahradit technologií call steeringu, která je schopna nasměrovat zákazníky přímo na ty správné operátory kontaktního centra, a to prostřednictvím prostého vyslovení požadované volby do telefonu.
Automatické nahrávání hovorů
Funkce nahrávání příchozích i odchozích hovorů, včetně hovorů přepojených. Nahrávky je možné vyhledávat a přehrávat přímo ve webovém rozhraní.