technologie

Komunikaci se zákazníkem stavíme na moderních trendech.

rozmazlete své zákazníky

dopřejte jim moderní, flexibilní a 24/7 dostupnou zákaznickou péči

  • poskytneme vám spolehlivé technické zázemí
  • ochráníme vaše cenná data
  • pracujeme s omnichannel komunikací
  • doladíme služby zákazníkům do detailu

komunikační nástroje

Vaši zákazníci s námi mohou komunikovat kdykoli a odkudkoli podle vlastních preferencí.

Helpdesk - Email

Přehledně v jedné aplikaci zpracujeme všechny příchozí požadavky vašich zákazníků, vše roztřídíme do tiketovacího systému a propojímě se CRM databazí.

Web chat

Populární komunikační kanál, který by neměl chybět na žádném prodejním webu. Operátoři vyřizují příchozí webové chaty přímo v aplikaci.

SMS chat

SMS jsou jeden z komunikačních kanálů naší virtuální ústředny, který umožňuje komunikaci s vašimi zákazníky přes SMS zprávy a tyto zprávy sdružuje do vláken. Výhodou je jeho univerzálnost a podpora na všech mobilních telefonech, které umí poslat obyčejnou SMS zprávu.

Facebook Messenger

Unikátní komunikační kanál, který by neměl chybět v žádném moderním kontaktním centru.

WhatsApp Business

Díky mobilnímu rozhraní naší virtuální ústředny můžete komunikovat se svými zákazníky způsobem na který jsou zvyklí. Takto můžete být svým zákazníkům ještě blíže.

Viber Business

Bezplatná aplikace k posílání zpráv a volání, která umožňuje zákazníkům i firmám komunikovat zdarma přímo z mobilního zařízení.

automatizace

Se správnými čísly nejen šetříme lidské zdroje a váš rozpočet, ale také děláme zákazníky spokojenější.

CRM

Nedílnou součástí call centra je optimalizovaný systém pro shromažďování, třídění a zpracování údajů o zákaznících, zejména jejich kontaktů. Jedním z hlavních úkolů je automatické ukládání komunikační historie přes všechny dostupné kanály ke každému kontaktu a společnosti, a to včetně helpdeskových ticketů. Např. při příchozím požadavku má operátor okamžitou informaci o zákazníkovi a může ho daleko lépe a rychleji vyřešit.

Reporting

Chatbot

Automatizovaně odbavit zákazníka a tím razantně snížit zátěž kontaktního centra v počtu obsloužených webchatů, SMS nebo Messenger interakcí je možné prostřednictvím rozhodovacího chatbota.

Robotické hovory

Robotické hovory slouží pro automatické, robotické navolání kontaktů bez operátorů. Jedná se o speciální odchozí kampaň s telefonními čísly, kterou naše virtuální ústředna automaticky sama navolá přesně podle nastavených pravidel.

VideoChat a Cobrowsing

Technologie přenosu audia a videa prostřednictvím technologie WebRTC otevírají zcela nové možnosti komunikace se zákazníky. Umožněte svýn zákazníkům cobrowsing nebo videochat přímo z vaší webové stránky, ať už se jedná o eshop, nabídku produktů a služeb nebo jakoukoliv jinou prezentaci.

Web click to call

Konvertujte návštěvníky webu na zákazníky. Webový Click-To-Call umožňuje přidat na vaše webové stránky widget pro vyžádání zpětného hovoru. Návštěvník webu tak s jeho pomocí může jednoduše zadat svoje telefonní číslo a naplánovat čas zpětného zavolání. Naše virtuální ústředna pak hlídá nastavený čas a spojí hovor operátorům callcentra v čase, kdy si návštěvník webu přál být kontaktován.

Znalostní báze

další služby

Na detailech záleží.

Hlasové služby přes VoIP

Moderní, plně digitální, bezpečné řešení telefonování. Zákazník si může kdykoli zkontrolovat veškeré statistiky na webovém portálu služby. Vaše stávající telefonní čísla umíme snadno přenést, anebo vám přidělíme čísla nová. VoIP virtuální ústředny umožnují rychlou rozšiřitelnost.

Hlasový rozcestník - IVR

Naše virtuální ústředna podporuje vytvoření neomezeného množství IVR stromů, které se mohou i řetězit. Nastavení se dělá přes webové rozhraní včetně nahrání vlastních hlášek. Vše je možná navrhnout a realizovat za zákazníky.

Autodialer – čistění čísel

AutoDialer je systém pro automatické „pročistění“ telefonních čísel a jejich rozdělení na dovolatelná a nedovolatelná. Systém je vhodný pro firmy, které potřebují vědět, zda dané telefonní číslo je dovolatelné. Následně je možné ušetřit vysoké náklady ve vyšší efektivnosti dovolatelnosti, protože operátoři neztrácejí čas voláním na neexistující čísla. Ve firemních kontaktních databázích můžete udržovat průběžný pořádek validity a existence svých telefonních kontaktů.

Barevné linky

Umožněte svým zákazníkům bezplatné volání anebo sdílejte své náklady na volání s volajícími. Barevné linky jsou ve spojení se snadno zapamatovatelným číslem velmi silný marketingový nástroj a může být důležitou součástí image firmy, a to zejména pokud na ně lze volat zdarma nebo s příspěvkem volaného.

Text-to-speech

Pokud je potřeba obvolat stovky kontaktů s personalizovanou zprávou. Nebo je poptáván kvalitně znějící IVR s dynamickým textem. Pak pomůže, v rámci naší virtuální ústředny integrovaná, technologie převodu textu na řeč s prvotřídním hlasovým enginem.

Call steering

Navigace v hlasových stromech na zákaznických linkách pomocí klávesnice telefonu je snad jednou z nejstarších historických pozůstalostí v telefonních službách. Tento způsob je možno nahradit technologií call steeringu, která je schopna nasměrovat zákazníky přímo na ty správné operátory kontaktního centra, a to prostřednictvím prostého vyslovení požadované volby do telefonu.

Automatické nahrávání hovorů

Funkce nahrávání příchozích i odchozích hovorů, včetně hovorů přepojených. Nahrávky je možné vyhledávat a přehrávat přímo ve webovém rozhraní.

Automatická analýza hovorů